Rozvrh rekondícií
Objednajte saĎakujeme Vám za záujem o naše cvičenia.
Cvičenie sa uskutoční len v prípade, že budú prihlásení min. 3 klienti.
Z tohto dôvodu je potrebné sa prihlásiť na jednotlivé cvičenia najneskôr 5 hodín pred začiatkom konkrétneho cvičenia.
V prípade, že cvičenie nebude obsadené minimálne 3 klientami, ostatných prihlásených budeme o zrušení, príp. preobjednaní na iný čas informovať.
Žiadame Vás, aby ste pri objednávkach uvádzali svoje kontaktné údaje (email aj telefón).
POSTUP OBJEDNÁVANIA TERMÍNOV:
- osobne na recepcii (je potrebné vyhradiť si dostatočný časový priestor)
- objednávanie prostredníctvom emailu:
A) máte platnú permanentku – pri zadávaní požiadavky na termín cvičenia, prosím vždy uveďte aj číslo platnej permanentky
B) máte zakúpenú darčekovú poukážku (cez náš eshop) - pri zadávaní požiadavky na termín cvičenia, prosím vždy uveďte aj číslo darčekovej poukážky. Pri prvom objednanom a potvrdenom termíne odovzdajte, prosím, vytlačenú darčekovú poukážku na recepcii a recepčná Vám vydá príslušnú permanentku. Permanentka platí 3 mesiace od dátumu jej zakúpenia, bez možnosti jej predĺženia (t.j. PERMANENTKU NEPREDLŽUJEME) a bez možnosti vrátenia zvyšnej sumy za nevyčerpané vstupy (v prípade, že si permanentku v dobe jej platnosti neviete osobne vyčerpať, z akýchkoľvek dôvodov, môžete za seba poslať na cvičenie náhradu, aby ste permanentku vyčerpali počas doby jej platnosti, keďže predĺženie nie je možné). Permanentku na aktivity v bazéne je možné využiť na všetky skupinové cvičenia v bazéne (okrem kurzov), permanentku na cvičenie v telocvični môžete využiť na všetky skupinové cvičenia v telocvični po 15 hod (okrem SM systému a kurzov).
Máme v ponuke aj 5 vstupovú permanentku taktiež s platnosťou 3 mesiace od jej vystavenia (odporúčame ju klientom, ktorí majú záujem len o jeden konkrétny typ cvičenia v konkrétny deň a hodinu v týždni) - aj na tento typ permanentky platia všetky vyššie uvedené podmienky. - nemáte záujem o zakúpenie permanentky – jednotlivé vstupy na cvičenia je možné záväzne rezervovať až po ich predplatení:
A) osobne na recepcii
B) platba vopred na účet IBAN: SK74 0200 0000 0017 4707 7158. kód banky: SUBASKBX.VS: 600. - Do poznámky prosím uveďte Vaše meno a aktivitu (prosím poslať doklad o úhrade – mailom – z dôvodu urýchlenia administratívneho overenia platby). - v prípade, že k nám idete na cvičenie prvýkrát, je možné sa objednať na prvý termín aj bez platby vopred.
Ak nemáte záujem o objednanie si termínu vopred, môžete sa pred konkrétnym cvičením informovať na recepcii či je voľné miesto. Ak áno, po uhradení príslušnej sumy za vstup na cvičenie, sa cvičenia môžete zúčastniť.
Termíny sú platné až po ich potvrdení recepciou.
Kompletné podmienky objednávania nájdete na https://www.snop.sk/nemocnica/vseobecne-obchodne-podmienky/ .
POSTUP ODHLÁSENIA TERMÍNU – min. 24 hod vopred (osobne alebo mailom na centrumzdravia@snop.sk ) – bude Vám poskytnutý náhradný termín. V prípade, že termín neodhlásite min. 24 hod vopred – vstup Vám prepadne, nie je možná jeho náhrada. Termín však môžete poskytnúť aj inej osobe (po predložení platnej permanentky).
Svojim verným klientom poskytuje ŠNOP benefity:
- desiata permanentka na rekondičné aktivity úplne zadarmo (pre pohodlné vybavenie si prosíme predošlých 9 vyčerpaných permanentiek prineste so sebou. Ďakujeme za spoluprácu).
- pre VIP klientov - zľavy z cien permanentiek. (VIP klient - klient, ktorý si v priebehu posledných 2 rokov zakúpil a vyčerpal min. 3 permanentky)
Všeobecné obchodné podmienky.
Objednajte sa
Jednoznačný identifikátor klienta predstavuje číslo v tvare xxxxxx/xxxx, pod ktorým je vedený klient/pacient v centrálnom registri komplexného nemocničného informačného systému nemocnice ŠNOP Bratislava, n.o.. Vzhľadom na spoločný nemocničný informačný systém pre evidenciu pacientov, ktorým sa poskytuje zdravotná starostlivosť a klientov, ktorí využívajú služby Centra zdravia, teda rekondičných aktivít, je potrebné aby tento jednoznačný identifikátor klienta bol vyplnený a pre klienta bude vždy rovnaký. V prípade, že uvediete náhodné poradie čísel, je nutné si toto poradie čísel ako jednoznačný identifikátor klienta evidovať a pamätať, pretože bude evidované s Vašimi ostatnými údajmi, a bude potrebné ho uvádzať pri každom objednávaní sa na rekondičné aktivity.
Centrálny register v komplexnom nemocničnom systéme obsahuje len jeden záznam klienta/pacienta, a teda v prípade, že ste absolvovali aj poskytovanie zdravotnej starostlivosti z útvaru nemocnice, ktorý je hradený z verejného zdravotného poistenia, je tento identifikátor zmenený na Vaše rodné číslo.
Už z avizovaných informácií o prebiehajúcej zmene a implementácii nového komplexného nemocničného systému, je potrebné tento jednoznačný identifikátor u klienta/pacienta evidovať, za účelom migrácie dát do nového komplexného nemocničného informačného systému tak aby pri existujúcich objednávkach bolo možné garantovať, že Vaše objednanie sa prenesie do nového systému, a Váš vopred dohodnutý termín bude platný (pretože bez jednoznačného identifikátora klienta/pacienta, nie je dodávateľom garantovaný prenos objednávky do nového komplexného nemocničného informačného systému).
Pre zvýšenie komfortu objednávania sa a využívania služieb Centra zdravia, nemocnica plánuje v dohľadnej dobe zaviesť v novom komplexnom nemocničnom informačnom systéme aj webové objednávanie na voľné termíny podľa Vášho výberu, vo Vašom osobnom konte, ale bez jednoznačného identifikátora tieto služby nebude možné využívať.
Veríme, že nám pomôžete skvalitňovať a budovať vyšší komfort pri objednávaní sa na Vami obľúbené rekondičné aktivity spolu s nami.